Biblioteca de Cultura


How advertising affects quality perception of public service television? : a comparision of two surveys in Spain (2008 and 2012) / Juan Pablo Artero, Cristina Etayo and Alfonso Sánchez Tabernero

By: Contributor(s): Material type: ArticleArticleLanguage: English Description: 9 pSubject(s): In: Creative Industries Journal . -- Vol. 9, n. 2 (Oct. 2016), p. 107-115Abstract: Este artículo pretende presentar nuevas visiones sobre las opiniones de las audiencias en relación con el papel de los anuncios en las emisiones y su relación con la percepción de calidad en los canales de televisión.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Este artículo pretende presentar nuevas visiones sobre las opiniones de las audiencias en relación con el papel de los anuncios en las emisiones y su relación con la percepción de calidad en los canales de televisión.

There are no comments on this title.

to post a comment.
Koha-Kobli, © Ministerio de Cultura 

Powered by Koha